06/09/2017

Malle Babbe

.
Haaaa.... de vakantie is voorbij en vandaag begint mijn koor weer.
Ik heb er ontzettend veel zin in! Weer lekker iedere woensdag de kelen smeren en samen zingen.

We gaan repeteren voor aanstaande zondag. Dan is het korenlint. Door heel Haarlem zingen allerlei koren op diverse locaties.
Wij mogen in de Philharmonie, het concertgebouw van Haarlem...

Een hele eer toch?

Vandaag vieren we ook, dat onze oudste sopraan Paula 85 is geworden.
Hatsekideeeee... 85!!
Ze fietst nog elke week helemaal vanuit Vogelenzang naar Haarlem. En weer terug. Lekker fit mens!
Ik heb even moeten zoeken naar een foto van de jarige jop...
Gevonden! Opperste concentratie tijdens de repetitie, die kleine grijze duif iets uit het midden:


Paula! Gefeliciteerd...
Ik hoop, dat we nog heel lang van je mogen blijven genieten.
En leuk, dat we straks met z'n allen naar De Roemer op de Botermarkt gaan: Paula trakteert!

Nog eentje gevonden van het slotfeest van twee jaar geleden. Toen was ze dus... 83!


Dag toppertje, tot straks...

Nog weer een mini stukje horen van het koor?
Klik dan op:


zondag 10 september:
12 uur in de van Warmerdamzaal in de Philharmonie
14:40 in de Groenmarktkerk.

10 comments:

Lutje said...

proficiat aan de jarige :o)
het is wel leuk zo'n groepje te hebben :o)
Eén @->- voor jou

Marjolijn. said...

Veel zangplezier en proficiat aan de jarige...!!

John said...

JA, een koor heeft natuurlijk ook vakantie. Dat zingen zal vast goed komen want jullie zijn dat in die paar weken zeker niet verleerd.

vilterietje said...

Malle Babbe kom, Malle Balle kom hier, lekker stukmalle meid, lekker dier van plezier...
elke keer zing ik dit als jou Malle Babbe langs komt!
Ben niet fit genoeg om elke week op de fiets te komen zingen.....

klaproos said...

fantastisch loutje, dat gaat weer een gezellige dag worden, een pepertjesdag zeg maar gerust,
geweldig,
lekker genieten met z'n allen en voor de jarige jop een extra borrel vandaag breng haar maar achterop naar huis en loop terug, zo fit ben jij ook nog :-)

dikke knuffels uit een herfstig Neerkantje

Sjoerd said...

Dan wens ik je veel plezier met zingen vandaag. Een kranig oudje dus die Paula, dat wordt extra feest vandaag.

די מריו said...

Dat moet vast weer veel plezier geven die repetities. 85 is een beste leeftijd, net over de helft. Dus jullie zullen er vast nog veel plezier mee kunnen hebben.

Love as always
Di Mario

Jelle Droeviger said...

"Being old can not be an excuse to stop singing," zei Old Blue Eyes eens...
...Dus ik kom maar eens luisteren, zondag.

Jelle Droeviger.

Hans said...

Na de vakantie heb je er vast weer veel zin in.
Een prachtige leeftijd en dan ook nog sopraan, proficiat. Hans

gerdaYD said...

Ik kan het geloven dat je er zin in hebt om waar met je schitterend koor te repeteren, ik ben momenteel naar jullie aan het luisteren en het is gewoonweg prachtig!
Je mag nog wel meer dergelijke stukje muziek op je blog zetten, ik geniet er van!
En ik hoop dat Paula ook veel van haar verjaardag genoot, wat een kranige dame is het!