29/05/2017

Wildschönau

.
Ik ben er een hele tijd tussenuit geweest en dat had alles te maken met lekker weg!
Heerlijk de hort op.
Eerst naar Oostenrijk. Ergens in het voorjaar, begin maart.
Ik heb er toen al een heleboel foto's van op FB gezet, maar deze week kijk ik tóch weer even "terug" naar die heerlijke tijd...
We begonnen met een week in een hotelletje in een prachtig gebied, dat Wildschönau heet. In de Alpen in de buurt van Kufstein. 
En er lag sneeuw!
We konden ondanks dat toch heerlijke wandelingen maken en kijk eens: madame in de energie-boom
Natuurlijk zijn we met de gondel naar boven (2000 meter!) geweest, midden tussen de skiërs...
Wij skiën niet (meer) maar het is een heerlijk gezicht en de sneeuw is zo mooi wit. 
Ik heb nog nooit sacherijnige mensen gezien die in de sneeuw aan het spelen waren. 
En het uitzicht ... adembenemend.
Zo mooi!
Ja, die eerste week was een topweek. 
Vakantie is, waar men zich thuis voelt.
Nou... ik voel me overal thuis. Dus heb ik even geluk!




9 comments:

Lutje said...

het is fijn dat je dat kan, meestal verlangen mensen al na een paar dagjes naar huis....
je bent een echte levensgenieter
Eén @->- voor jou

Marjolijn. said...

Mooi terug kijken naar de sneeuw, met deze hitte.
Gelukkig blijven de foto's goed en smelt de sneeuw niet... :-)
Hou het koel vandaag...!

Sjoerd said...

Je lijkt de koningin op haar troon... Het straalt gewoon van je af.

klaproos said...

een gelukkig mens die zich overal thuisvoelt, en het mooie kan zien én beleven hé loutje,
hoeft het niet eens super de luxe te zijn:-)
lekker koel nu dit blogje uit de sneeuw, de mussen hier zijn er blij mee :-)

dag genietmensje :-)
xxx

christiene said...

Fijn je thuis voelen waar dan ook........
heel bijzonder dit te lezen Marlou in de sneeuw
terwijl de mussen nu vallen van het dak......
lieve groet
Christiene.

די מריו said...

Een wereldbewoner zoals jij zal zich zeker overal thuis voelen. En dat is goed. Mooie foto's.

Love As alwyas
di Mario

gerdaYD said...

Dat is echt iets voor jou lieve Marlou, je overal thuis voelen. Ook dat is een beetje vakantie hebben, iets waar jij de laatste tijd heel bedreven in bent hihi. Leuk dat je nog eens foto's op je blog zet van dit mooie oord, en kijk eens? Sneeuw in de hoge bergen? Geen wonder dat je er de skilift voor nam ook al skiën jullie niet meer. Alleen al voor het uitzicht is het beslist de moeite waard!

Mirjam Kakelbont said...

Je overal thuis voelen, dát is nog eens rijkdom. Maar dat komt natuurlijk ook omdat je verloofde erbij was (-:
Dikke knuffel

Jelle Droeviger said...

Wat doe ik hier nog op Terschelling.?

Jelle Droeviger.