13/02/2017

RAK- week

.

Deze week weer eens iets voor anderen doen en dan voor zomaar iemand of iets...
Ik ben gaan kijken op de site: 
www.randomactsofkindness.org
omdat ik benieuwd ben wat die te melden hebben...
Het is allemaal in het Engels, geen probleem voor mij. En de hoofdmoot is:

"Lets turn the world kind"

Nou... dat ga ik deze week doen. Elke dag.
Maar... ik ga er lekker niet over schrijven.

Want: morgen een blogje over mijn fantastische weekend in Mennorode...

Let's turn the world kind!





9 comments:

Marjolijn. said...

Fijne week meis, geniet van alles wat er op jouw paadje komt...!!

די מריו said...

Dat is zo wie zo de leukste manier om de wereld te veranderen.. als een kind ;-)

Ja, joe see, mijn english is very goed.

Love As alwyas
Di Mario

John said...

Ik kan het ook prima af in het Engels.
Echter ga ik niet een hele week aan zo iets mee doen. Ik doe al dingen voor anderen en dat is meer dan genoeg :)

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou. Jammer dat je Lefla's log niet even las gisteren, dan zou je weten dat hij hier ook zou achter staan. Leuk initiatief is het!
En ik ben benieuwd naar je fantastisch weekend in Mennorode morgen, je zet het op de juiste dag; Valentijn hihi.
Mooie nieuwe week meid, geniet ook daar van!

klaproos said...

heerlijk loutje,
maar zoals ik jou ken ben je elke dag hartstikke vriendelijk en lief voor iedereen,
nog effe en je krijgt een aureooltje:-)
ben heel benieuwd naar je zing week, al heb ik natuurlijk al wel wat mogen zien via Fb.

ik kijk er naar uit,
xxx

Annette said...

Morgen Marlou,

je bent al elke dag aardig voor anderen.
Ja een aureooltje voor jou.

Veel aardigs voor jou.
Miauw, Annette

.•♫•♬•LIEF LIEDJE •♬•♫•.

Sjoerd said...

Met meer mensen zoals jou wordt de wereld vanzelf "kind"

Jelle Droeviger said...

Goed idee
ik doe mee.
Maar d'r zijn er twee
die gaan zeggen: nee...

ze zijn blond en dom
en man, rompompom.

Jelle Droeviger.

Yvette said...

jij bent jij
daar houd ik het bij

een goede verstaander weet wat ik bedoel