23/11/2016

The windshield poet


˜”*°•.˜”*°• Geefmaand November •°*”˜.•°*”˜


Gisteren was ik bezig met complimentjes uitdelen (en krijgen! )
En vandaag geef ik aandacht voor iemand in de USA, die "The Windshield Poet" wordt genoemd.
Het is een jonge man, die mooie complimentjes onder ruitenwissers schuift omdat hij gelooft, dat woorden hoop op betere tijden geven...



Hij heet Alex Lewis en komt uit Colorado Springs...




Ik denk dat er geen land is dat zo goed complimentjes kan gebruiken als de USA. 
Wie weet helpt het...
Als je meer wilt weten: er is inmiddels een website http://www.carwindowpoetry.com/about/
en het is best best leuk om daar even rond te neuzen en eventueel je eigen complimentje achter te laten...




12 comments:

Marjolijn. said...

Zo zie je maar dat internet ook voordelen heeft, en je kunt zien dat er elders in de wereld ook goede dingen gebeuren.

Fijne dag vandaag.

די מריו said...

Complimenten en aardige woorden kunnen zeker helpen. Mooi hoe je dit hier allemaal volhoudt. Het is een genot om hier te komen.

Love As Always
Di Mario

Lutje said...

als ik zo'n mooie spreuk achter mijn ruitewisser zou krijgen, zou ik 'm voor altijd bijhouden denk ik
de gedachte is goed en mooi
Eén @->- voor jou

John said...

Niet alle Amerikanen zijn soldaten die het leven van anderen zuur maken.
Er zijn ook lieve Amerikanen. Dat laat jij ook weer zien :)

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou. Bedankt voor je al even lieve reactie bij mij gisteren, het heeft ons goed gedaan...
En wat die fantastische jongen betreft waar je het in dit log over hebt: petje af hoor, hij laat 'de' Amerikaan ook eens in een ander daglicht zien na al die negatieve heisa van de voorbije tijd!

Jelle Droeviger said...

Ja, dat is een leuk idee. Marlou.!
In elk geval beter dan het briefje dat ik eens onder mijn ruitenwisser vond:
"Sorry, ik remde te laat" stond er op...
De aangerichte schade kon ik mooi zélf betalen...

Jelle Droeviger.

Sjoerd said...

Ik heb ook de website bezocht en een paar woorden achter gelaten. Ik ben nu ook een onderdeel van het project.

klaproos said...

kijk m'n lieve loutje, voor jou is vriendelijk en lief zijn een dagelijkse gewoonte jij bent gewoon lief, en deze jongen is het ook, anders verzin je zoiets niet,
er is zóveel hardheid in de wereld, dat maakt mensen ziek, weet je hoe ze opfleuren van een knuffel een lief woord, ja jij weet het :-)
ik vind het een fantastische geste van die jongeman, dikke knuffel voor hem, en zijn idee, en die kleuters YEAH great, we love it.


dag schatje :-)<3

xxx

christiene said...

Ha Marlou
er zijn ook goede mensen op deze planeet!
met een beetje speurwerk weet je ze te vinden
een goed voorbeeld doet goed het volgen
hopen wij.
groetjes Christiene.

Mirjam Kakelbont said...

Dat zoveel mensen moeite doen om andere mensen een opkikker te geven is ♥verwarmend.
En zo nodig! Veel mensen durven niet van zichzelf te houden. Of ze weten niet hoe het moet. Weten geen talent of goede karaktereigenschap van zichzelf te benoemen. Ik ben twee jaar zoekende geweest eer ik er vijf gevonden had. Dat was het minimum aantal dat mijn therapeut me opgaf. Ik hou van je Lief LouLoutje. Je bent een klasse-wijf!
Dikke pakkerd van Kakelino.

Anonymous said...

Het allerleukste van het idee van deze jongen(man bijna)is dat hij er kinderen bij betrekt.
Zo leren ze al heel jong wat een compliment doet met de ander. Geweldig. En ook hier geldt: het geeft niet hoeveel je geeft, maar met hoeveel liefde je het geeft.
groetjes Aja

Nietzomaarzooo said...

Je bent een ware inspiratiebron.