12/11/2015

Jarig

.
Een van mijn nichtjes is jarig.
Nou weet ik niet wat ik haar kan geven. 
Als je 14 wordt dan heb je eigenlijk geen behoefte aan tierlantijnen of andere flauwekul, denk ik.
Ik mail haar en vraag wat ze wil hebben.
Wel... ze is aan het sparen voor een i-pad, dus het liefste wil ze geld.

Maar om nou zomaar twee tientjes te geven is ook weer zo wat.
Dus ik heb er een kadootje van gemaakt en ga dat aan haar geven.
Een tientje van mij en een tientje van Henry...
Een kleinigheidje, maar toch leuk...


Okee toch?


13 comments:

Marjolijn. said...

Proficiat voor en met je jarige nichtje.
Dat kadootje is helemaal goed natuurlijk...!!
Ze zal er blij mee zijn.

gerdaYD said...

Meer dan oké, mijn nicht wou ook geld voor haar al lang geplande reis en we hebben dat ook in een ander presentje verstopt. Maar zo mooi als het jouwe was het beslist niet lieve Marlou!
Wens haar een dikke proficiat van mij en zeg er bij dat ze geluk heeft met zo'n tante als jij...
OT: het werk met de rode en blauwe schildjes is een mobiel van Calder (https://nl.wikipedia.org/wiki/Alexander_Calder)

Lutje said...

alle beetjes helpen, dus ze zal er zeker blij mee zijn
Je cadeauverpakking is heel mooi,
die gaat zeker op haar kastje pronken :o)
En het jarige nichtje; ne dikke proficiat

די מריו said...

Ik weet zeker dat heel veel meisjes van die leeftijd het cadeau geweldig zouden vinden. Ze krijgen geld maar ook iets voor op hun kamer. Leuk hoor..

Love as Always
di Mario

John said...

Mogguh Marlou,

Ik vind 20 euro veel voor een kind van 14. Dat is omgerekend 44 gulden. Dat is best gul van tante Marlou :)
Je hebt het wel leuk verpakt.

Doeg

klaproos said...

hartstikke leuk, om te zien loutje,
wat gaaf,
daar zal ze heel erg blij mee zijn, en ik denk dat ze het potje op de vensterbank van haar kamer zet, en zo steeds aan haar geweldige tante denkt,
helemaal te gek lief mens zegt ze dan tegen haar vriendinnen, en ik ben het roerend met haar eens :-)


een heel gezellig bezoek gewenst
xxx

די מריו said...

OT.. ik eet ze ook niet, maar zie graag mobmerkelijke dingen.
Ik ken iemand die heeft dat met briefjes en teksten op straat... ;-)


Love As Always
Di Mario

Sjoerd said...

Haha, toch heel origineel. echt op z'n Marlou's

Petr@ said...

Leuk Marlou, zeker voor een meisje!
Ik weet ook nog een leuke, die geven wij regelmatig als een jongen geld vraagt.
Je haalt een grote pot gel bij K.ruidvat of zo, dat kost je 0,99 cent. Je draait het deksel eraf en dan smijt je er euro's in (muntjes uiteraard).
Ziet er leuk uit en hilariteit alom.

Anonymous said...

Echt op z'n Jouws!

Yvette said...

Ik baal van al die taarten....bbovenstaand is ook van mij

Mirjam Kakelbont said...

Gefeliciteerd met je nichtje! Veertien...dat word je maar eens in je leven, hè?
Je hebt er een leuk cadeautje van gemaakt. Zelfs ik zou het leuk vinden om het te krijgen. Zelfs zonder de centen die erin zitten.
Liefs en een pakkerd

Jelle Droeviger said...

Elk meisje wil een tante, die zo iets leuks en origineels bedenkt!