30/05/2013

Rotsschrijfsels...

.
Nee... geen rotschrijfsels, wel goed lezen, ja! Maar wel: rotsschrijfsels...
Waar kun je op schrijven: op straat, in een schrift en zelfs op een rots!


En wat is daar geschreven:


Schitterend! Mooie blauwe letters...
Wat zal daar aan vooraf gegaan zijn?
Heeft iemand hier liefdesverdriet gehad?
Of werd er op een MP3tje naar een liedje geluisterd: "Oehoeh... heartbreak avenue..."

Even verderop staat er een blauwe pijl op de rots. Ik kijk omhoog...


Daar is alleen maar rots. Een blauwe pijl op een rots.
Het houdt me toch wel bezig...
.

11 comments:

Marjolijn. said...

Rotsschrijfsels.....
En dat ontdek jij weer, met je mooie blauwe helm.
Je moet het ook maar zien, als je zo aan het klauteren bent.
Ik kan me voorstellen dat het je bezighoudt, maar echt weten zal nooit.

Fijne dag vandaag Marlou.

gerdaYD said...

Heel enigmatisch inderdaad mijn lieve Marlou, het zet de verbeelding flink aan het werk! En jij met die helm beslist ook! Vallend puin kan je hoofd beslist niet deren, regen ook niet... *wink, big smile*

Sjoerd said...

Daar is maar een oplossing voor, terug gaan en een uitgebreid onderzoek doen...

Jelle Droeviger said...

Marlou, je maakt het spannend. Vanwaar die helm; waar gaat het heen.? Is het gevaarlijk.? Kan er iets op jou vallen, of kun je zelf gaan vallen.? Je hebt het in ieder geval wél overleefd...

Hier op Terschelling, met zo nu en dan wat flauwe glooiingen, hebben we niet zo veel last van de zwaartekracht.

Jelle Droeviger.

Wim said...

Ik denk aan Elvis Presley, maar dat was "hotel". Beslist een fantastische hobby, rotsen beklimmen, doe ik hier ook af en toe, soms moet je wel even klauteren om er te geraken, maar dat is dan zonder helm en touwen
:-)

John said...

Ik zag in een oogopslag de dubbel s staan Marlou :)
Ja, op rotsen werd veel vroeger ook al geschilderd. Schrijven is dan ook niet zo moeilijk.
Jou kennende zo ondertussen, ben je op onderzoek geweest, en krijgen we een vervolg op dit logje :)

klaproos said...

jawel hé, je komt het tegen of niet natuurlijk,
daar was iemand erg bloe, maar nu is het gewoon vast goe:-)
soms moet je wat van je af schrijven:-)

leuk dat jij het gevonden hebt,:-)
xxx

christiene said...

Mooi jou rotsschrijfsels Marlou!
of je het gelooft of niet ik dacht ook rot..
Een ding is zeker je staat er mooi stoer op.
Groetjes Christiene.

Di Mario said...

Je bent toch wel omhoog geklommen om het goed te bekijken.

Love As Always
Di Mario

Annet said...

Heel mooi Marlou!
Laat er raadselen blijven..zoals met die rozen in hun raadseligheid...

Kiss and cuernos persona dulce:>)

Anetta ~ * ~

fotohanvogel.blogspot.com said...

Mij ook, maar ik denk dat je morgen ons wel meer zal vertellen over die blauwe pijl. Tot morgen weer Marlou.