23/01/2013

Thomas Schlijper

.
Ik heb een hele fijne tip voor jullie: www.schlijper.nl

Thomas Schlijper is internet- en persfotograaf, die iedere dag door Amsterdam zwerft en foto's maakt.
Een aanrader, echt prachtig...
Zet 'm in je favorieten en kijk elke dag naar zo'n foto.
Meestal is de foto in Amsterdam genomen met heel bijzonder licht.
Als je even tijd en zin hebt kun je zijn archief in duiken.
Of gewoon linksbovenaan op de site op het pijltje klikken, dan ga je naar vorige foto's.
Kijk maar eens, wat een prachtig licht!



Je kunt er niet reageren. Lekker rustig. Alleen even kijken naar de foto van de dag...



Thomas Schlijper, straatfotograaf in de stijl van Ed van der Elsken...


.

7 comments:

Marjolijn. said...

Ja, even terug gebladerd.
Hij maakt schitterende foto's.

Fijne woensdag meis..!!

gerdaYD said...

Prachtig inderdaad, bedankt lieve Marlou voor deze tip, ik heb daar mijn portie schoonheid opgehaald! En ook een beetje jaloezie omdat hij zulke mooie foto's maakt en ik daar niet aan kan tippen! Blij dat er zo'n begenadigde fotografen bestaan, blij ook dat er zo'n begenadigde Marlou's bestaan die me elke dag weer op mooie, interessante logs vergasten!

Han said...

Bedankt voor de tip Marlou, een genoegen om even rond te dwalen op zijn site.

Sjoerd said...

Daar staan inderdaad mooie foto's bij...

Jelle Droeviger said...

Ja, dat zijn écht dokumenten, die foto's. En vaak tegen de avond of in de ochtendschemer gemaakt.

Een gave ontdekking van jou, Marlou. Die zet ik op mijn bladwijzer-werkbalk.

Jelle Droeviger.

John said...

Ik heb even snel gekeken, maar kon niet echt een indruk maken. Daarom ga ik later terug. ALs ik meer tijd heb.
Zoiets moet je op je gemak bekijken namelijk.

Bedankt voor de letters :)

Di Mario said...

Ik zal hem even in mijn favo's zetten. Kan ik er een keer naar kijken.

Love As Always
Di Mario