15/05/2012

das Fundbüro

.
Am Fundbüro, München Airport,  5 Mai 2012, 16:05

Gutentag,
Heute Morgen 5 Mai, zwischen 11 und 12 Uhr morgens, habe ich mein iPad verloren.
Und zwar zwischen Gate 43 und Gate 42.
Ich bin geflogen von Amsterdam nach München und um 11:50 nach Graz mit Lufthansa.

Mein iPad hat ein lederen Tasche, schwarz. Und am hintenseite ist ein weissen Sticker geklebt
von Apple. Darauf steht meine Nahme aber das ist nicht mehr gut zu lesen.



Haben Sie mein iPad gefunden?
Ich hoffe es vom ganzen herze, weil sehr viel Arbeit von mir darauf steht.
Können Sie mir bitte mailen ob mein iPad gefunden ist?
Herzliche Grüsse und vielen Dank,
Frau Marlou Witzel


(Mario, bedankt voor de Shift/Enter-tip. Je ziet... de regels zijn weer normaal.)
.

9 comments:

Marjolijn. said...

Ik hoop zo dat je nog een mailtje terug hebt gekregen, met goed nieuws..!!
Maak er een mooie dag van meis.

gerdaYD said...

Oooooo mijn lieve Marjolijn, dat is wel heel wat minder fraai nieuws. Ik hoop zo dat je jouw speeltje terug krijgt... maar ik vrees er voor. En toch, heel misschien zijn er nog eerlijke mensen die het aan de balie hebben afgegeven.
Blij dat je weer terug bent, ik heb je gemist hoor! Een leuke werkvakantie gehad? En hoe zit het nu met die kiespijn? Hopelijk is ook daar al een oplossing voor gekomen!
OT: bedankt voor je lieve reactie meid, ook dat heb ik gemist: jouw antwoordjes bij mij...

John said...

Ik heb zomaar het idee dat je hem terug krijgt/hebt.
Dat zou wel geweldig zijn in ieder geval.
Er zijn meer eerlijke mensen dan oneerlijke denk ik.

klaproos said...

ohhh wat zou het fijn zijn als je hem terugkrijgt marlou,
want je wilt zo'n ding toch niet meer kwijt hé.

ik zal duimen duimen duimen voor je,
xxx

Yvette said...

wat kan je goed duits schrijven...en tuurlijk krijg je je ipadje terug

Annet said...

Ach meine Mutter was eine grosse Ellende, fürall mit deine persöhnliche Sache darauf....

Das Leben ist ein Tranendal, dass meine ich...

Hoffentlich kommt alles schon wieder gut ja...

Küsslein Frau Antje X

Sjoerd said...

Het zou triest zijn als je na het schrijven van dit stuk geen positieve reactie krijgt.

Di Mario said...

Dat bedankje is het enige wat ik kan lezen. hahahahaha. Mijn duits is zo slecht dat mijn leraar duits zelfs moedeloos ervan werd.

Love As Always
Di Mario

Han said...

Dat is mooi geschreven Marlou, nu maar hopen dat hij gevonden wordt.
Sterkte met het afkicken, zonder woordgame. ;)