07/02/2011

Letters in het "De la Mar"

.
Eindelijk is het er van gekomen…
De letters die mijn dochter Roosje *klik* ontworpen heeft voor het de la Mar theater heb ik AAN KUNNEN RAKEN!!



Wat een prachtige letters, Roosje!!! Jaha, ik heb de letters geaaid!
Ik ben trots op je. Je maakt ijzersterk werk!
En ik vind het ook een schitterend theater. Prachtig gemaakt, met die brede trappen en de glazen lift en de kunst die overal hangt en staat.
Ik heb mijn ogen uit gekeken.



Samen met zwager Bob ben ik naar de voorstelling van La Cage au Folles gegaan.
Ik wist niet wat me te wachten stond, want ik ben eerlijk gezegd eigenlijk niet zo’n musical-fan.
Maar eenmaal in het verhaal heb ik er volop van genoten. Wat een heerlijke opgewekte en energieke voorstelling. Prachtige decors, die heel snel gewisseld konden worden. Geweldige dansers; een enige hoofdrolspeler (Jon van Eerd), die ieders hart stal met zijn vertolking van Zaza. Kleurig, vrolijk en enig! Soms ontroerend en aandoenlijk…


Bob, dank je wel. Dit was echt helemaal TOP!

.

14 comments:

Roosje said...

HEEEEJ!!!
Wat leuk dat je bent geweest!!!
xxxx

klaproos said...

wat een mooi gezicht, marlou,
roosje, je bent een bolleboosje:-)

slaap lekker

xxx

Di Mario said...

Maar de letters waren natuurlijk het mooist van de hele avond.

Love As Always
Di Mario

Han said...

Marlou, jij komt toch op de mooiste plekjes, ik benijdt je. Of zou dat zijn omdat ik een man ben?

Jelle Droeviger said...

Niet te kort.! Wat een pracht-ontwerp. Hier ga ik samen met mijn oude moeder naar kijken, wat ik je brom.! En dan gelijk daar een mooie voorstelling zien.

Het zal een heel gedoe gaan worden, vanaf het eiland, maar ze vindt het vast de moeite waard.

Een heel begaafde dochter heb je, Marlou. En de appel valt waarschijnlijk niet ver van de boom.!

Jelle Droeviger.

Marjolijn said...

Fijn meis, dat je de door Roosje ontworpen letters nu zelf hebt kunnen aanraken.
Ja, je mag met recht trots zijn op die knappe dochter van je.
En tegelijk genoten hebt van een mooie voorstelling in het nieuwe "De La Mar".
Fijne dinsdag vandaag.

Lutje said...

Maar de letters waren voor jou het leukste van de avond en je mag gerust fier zijn!

John said...

Mooi ontwerp inderdaad. Strak, en modern. Ik vind de doorlopende lijnen erg mooi, en goed passen bij de naam.

Leuk dat de voorstelling zo goed beviel :D

LUC said...

Prachtig gewoon , maar waarom denk ik altijd aan het liedje " nikkelen Nelis" ?

LUC said...

Prachtig gewoon , maar waarom denk ik altijd aan het liedje " nikkelen Nelis" ?

gerdaYD said...

Ooooooo fiere en trotse mama, wat een gevoél moet dat wel gegeven hebben... dat is nog eens wat anders dan het gewoon te bekijken en te bewonderen, het àànraken ook! Fant-tas-tisch!
De reportage die ik van het theater op TV zag, spreekt boekdelen: gewoonweg een schitterend gerenoveerde plek, en ik hoop dan ook dat het een groot succes zal kennen!
Fijne nagenietdag nog lieve Marlou!

Fluitenkruid said...

Mooie letters en een mooie voorstelling op de koop toe, een geslaagde avond! x

Annet said...

Even wennen aan de naam. Nieuw en toch niet nieuw. Ik heb nog een handtekening van Fien de la Mar en mijn vader speelde bij het gezelschap van Nap, haar vader.

Dat is een tijd geleden!

Fijn dat je zo genoten hebt Marlou.

Morgenavond ga ik naar Mylo Frencken in Geert Teis in Stadskanaal! :)

Love letters!

Liefs van Annet

Sjoerd said...

Ik vind de letters er ook echt positief uitspringen. Op zo'n dochter mag je best trots zijn...