26/11/2009

17 jaar!



















Vandaag heb ik wat te vieren!
Het is namelijk precies 17 jaar geleden, dat ik Henry op het perron van het station van Overveen ontmoette.
We kenden elkaar nog niet en zagen elkaar voor het eerst.
We reden met mijn blauwe eend naar het strand. Ik moest echt moeite doen om op de weg te letten.

17 jaar geleden...
Ik was meteen weg van hem. Hij had van die grappige kuiltjes in zijn wangen als hij lachte.(heeft-ie nog!)
Hij was zo levendig in zijn manier van praten.(doet-ie nog!)
En van die mooie bruine ogen...

Je snapt het al: ik was op slag verliefd. En dat is nooit meer overgegaan.

Morgen gaan we het echt vieren: we gaan twee nachtjes in een hotelletje met champagne en mooie glazen en kaarsjes en alles wat er bij hoort om een 17-jarig jubileum te vieren. Henry heeft iets uitgezocht en ik laat me verrassen.
De blauwe eend is inmiddels volkomen verroest en ter ziel.
Maar wij zijn nog soepel en springlevend! We gaan nog jaren mee. Samen hangen we in de ringen en we maken sprongetjes.

En: we schrijven elkaar iedere week een brief...al 17 jaar!

11 comments:

klaproos said...

ohhhhhhhhh marlou,
wat klinkt dat als een zaligheid van leven samen:-)

ik herken dat wel....
heb dat tot een paar jaar voordat wij uit elkaar gingen ook gehad, en vriendinneke geloofde nooit dat ik zo verliefd was,
maar ik was het toch echt....

proficiat en geniet maar lekker,
ik zal aan jullie denken

xxxx

Di Mario said...

ahhhh, wat rotemantisch.. Gefeliciteerd, geniet ervan.

Mazzeltov.

Love As always
Di Mario

Anne said...

als je nog zo verliefd kunt zijn, vier je niet alleen het jaar, maar iedere dag.
maak er een heerlijk liefdevol samenzijn van:))

Marjolijn said...

Ha, lieve meis, goedemorgen.
Proficiat met deze gelukkige jaren.
Hou ze in ere en geniet vol overgave.
Een reden te meer om er vol voor te gaan, voor minstens maar liefst dubbel, zoveel jaren er nog aan te plakken.
Een heel fijn weekend, en geniet maar volop.
Liefs Marjolijn.

Lutje said...

17 jaar al, dat moet zeker gevierd worden, geniet van je uitje met je 2

gerdaYD said...

Alles is liefde
Voor wie dat wil
En voor wie nog durft te dromen
Over wonderlijke prinsen op witte paarden
Die niet goed kunnen rijden
En hun geheimen lang bewaarden
En alles is ook liefde
Voor wie stilletjes verlangt

Alles is liefde
Alles is liefde
Voor iemand zoals jij
Voor hem, voor haar, voor mij

Alles is liefde
Voor wie het kan
En voor wie echt durft te kijken
Voor wie iets durft te zoeken
Zelfs voor wie alleen nog maar,
Het allerkleinste beetje durft te hopen

En weet je,
Alles is ook liefde
Voor wie stilletjes verlangt
Naar dat ene cadeau,
Dat niemand nog verwachtte
En waarvan niemand had gedacht
Het ooit te zullen geven

Alles is liefde
Alles is liefde
Voor iemand zoals jij
Voor hem, voor haar, voor mij
Alles is liefde
Alles is liefde
Voor wie denkt dat het te laat is,
Ergens om de hoek wacht soms geluk

Valt het tegen dat het wachten soms zo lang duurt?
Valt het tegen nu het lijkt of niemand kijkt?
En voor wie denkt dat het te laat is,
Ergens om de hoek wacht soms geluk

Alles is liefde
Alles is liefde
Voor iemand zoals jij
Voor hem, voor haar, voor mij
Alles is liefde
Alles is liefde
Alles is liefde
© Blof
...
Lieve Marlou en schat van je vriend, geniet van dit romantisch uitje met volle teugen, jullie hebben dat verdient!

Fluitenkruid said...

Hoi Marlou,

Wat een heerlijk verhaal, geniet er maar lekker van dit weekend en ik wens dat jullie nog vele vele jaren van elkaar mogen genieten x

PS ik vind jou echt een type voor een blauwe eend, jammer dat je ze niet meer ziet ;-)

Ibella said...

Heerlijk, om nog zo van elkaar te kunnen genieten, heerlijk om nog zo verliefd te zijn. Volgens mij is dat ook een gave en eigenlijk maakt het niet uit om hoeveel jaren het gaat, zolang je zo blij bent met elkaar.
Ik wens jullie een fantastisch romantisch weekend toe, met alles er op en er aan.
Liefs Ibella

Ineke said...

Lieve Marlou, goedemorgen,

Wat lees ik hier toch voor prachtig verhaal, fantastisch!
Van harte gefeliciteerd!
En een hele dikke knuffel van mij!

Heel mooi weekend gewenst!

Dag, xxx, Ineke

Liesbeth said...

Wat mooi om het zo te vieren. Nog van Harte Gefeliciteerd!

Leibele said...

Ik heb nog vele herinneringen aan dat station. Het was m,n favoriete plek om naar Zandvoort te lopen, door de duinen.

En voor de rest: Mazzel Tov !!!!