13/07/2008

AFRONDEN



Ja, dat staat er maar zomaar:
AFRONDEN..... Wat ik daarmee bedoel is dat ik deze weblog ga afronden.
Ik vind het mooi geweest. Of bijna mooi geweest: er zijn, met deze mee, 55 bijdrages gepubliceerd en ik vind het opeens welletjes.
Nog 5 en dan heb ik er 60 geschreven.... Dan is het verhaal klaar.

Wat ik hierna ga doen???
Ik weet het nu nog niet, maar ik laat het wel weten.
Onder een pseudoniem schrijf ik nu voor de Volkskrant. (Als je het echt wilt weten krijg je van mij de URL.)
Wie weet ga ik voor de Volkskrant wel onder mijn eigen naam schrijven...
Iets met poëzie? Iets met foto's? Wie weet!
In ieder geval niet meer over de borstkankersituatie. Dat zit namelijk wel goed.
Niet meer: IK DACHT DAT IK VLIEGEN KON...

nee......

IK KAN VLIEGEN!!!

EN HOE!

Ik laat het je weten, wat ik ga doen.
In mijn laatste weblog krijg je een nieuw "adres" waar ik in ga publiceren.
Het groeit en borrelt.

Maar eerst nog 4 te gaan...


2 comments:

Anonymous said...

Goed dat je zover bent dat je deze af kunt sluiten. als het voor jou zo goed is, dan is het goed.
Succes met de nieuwe creatie.
Ben benieuwd!

Anonymous said...

Tja... dan zit er niets anders op dan .... inderdaad af te ronden.
Een goed teken. Je bent er dus klaar mee.
Geen twijfels?
Ik blijf je volgen...

Groet van Arend