17/04/2007

SEE YOU LATER ALLIGATOR



17 april

Vanmorgen met Marianne naar het AVL gereden. We zijn een kwartier te vroeg, maar dat maakt allemaal niets uit.


Rita komt erbij zitten in de wachtkamer. Ze vertelt, dat ze blaren heeft op de bestraalde plekken. Gelukkig voor haar is morgen de laatste keer....


En vanaf vandaag mag ik er nog 6!!!


Als ik op het apparaat lig begint mijn hart sneller te kloppen. Het is eigenlijk allemaal een beetje eng. Ik probeer mezelf kalm te krijgen door affirmaties: " Je doet het goed, Marlou. Mijn huid houdt zich goed. Alles is goed in mijn wereld..." Het werkt een beetje. Deze laatste bestralingen lijken iets korter. Maar het is alleen niet zo.


We gaan in de Bagelshop lunchen met zalm en frambozensap en kletsen heel wat af. Heel het leven wordt doorgenomen. En dat is nogal wat!


We rijden via de Ringvaart terug. Kopen bij een stalletje langs de weg wat Dahliaknollen voor een kleurtje in de tuin in de herfst. En bij het zwembad koop ik een abonnement voor deze zomer voor het enige buitenzwembad van Haarlem: de Houtvaart. Ik heb grootse plannen.


Als we verder naar huis rijden staat er een swingend CD-tje op met:

See you later, alligator en we zitten heerlijk mee te zingen...

De auto schudt er van heen en weer. Wat een stelletje ouwe nozems!

Maar het helpt wel, de angst is van me af.


Ich geh' einfach immer wieder weiter...


1 comment:

Elyse said...

Moet heel heftig zijn allemaal.
Ik vind het knap hoe je er mee omgaat.
Als je nog een chauffeur nodig hebt..
dan bied ik me bij deze nu aan.