13/04/2007

de 25 ste


13 april 2007

Nog 8 te gaan. En dan is het feest voorbij.
Vandaag is de laatste dag van de "gewone" bestralingen.
En vanaf maandag krijg ik er nog 8. Het zijn gammastralen.
Ze schijnen erg heftig te zijn.
Iedereen die ik er over spreek heeft er klachten over en bijwerkingen bij: verbranding is de meest voorkomende klacht. Er komen zelfs open wonden voor. Moet ik écht niet aan denken.
Ik zie er wel tegenop, omdat het littekenweefsel nog erg teer is en uitgerekend daarop wordt bestraald. Het voelt nu al zeer aan zonder gammaboost!
Ik hoorde vanmorgen in het AVL, dat de laatste 8 geen gammastralen zijn, maar röntgenstralen. Maandag over een week moet ik zelfs 2 x op en neer voor de bestraling. Nou, daar ga ik een stokje voor steken. Ik ben al zwabberig genoeg!
Wat zal ik blij zijn als alles achter de rug is!
En dan hoef ik nog niet eens een chemokuur.
Jemig, wat zit ik toch te zeuren.
Kom op Lou, pull yourself together…
Lekker was het met Erika een bagel met zalm te eten op het Hoofddorperplein en die zalige, gezonde frambozensap.....
Het is dus niet alleen kommer en kwel!



No comments: